Achievements reached 2014


Another year is gone.

Tomorrow is the last day of 2014.

I am very proud to announce that I achieved three goals this year.

1. I finished my advanced

Photography course.

DSCF7328

2. I completed a bundle of short anecdotes of my life  in

in book form.

DSCF7326

3. Last but not the least

I completed a course and

am a qualified Barista!

DSCF7327

I am very grateful that I had the opportunity to reach these goals!

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

18 thoughts on “Achievements reached 2014”

    1. Dankie maar nee dankie op die oomblik dink ek nie eers aan iets nie. Ek gaan van Saterdag af vir drie weke huis en twee honde oppas! Trompie gaan ook saam so dit gaan n fees van bedrywighede wees met drie honde.

      Like

    1. Dankie man, ek se juis vandag vir my seun dat ek die jaar n paar dinge weer gedoen het waarop ek regtig trots is. (Fluister: in Feb is ek 69.. wys dat daar nog iets gedoen kan word!)

      Like

      1. Magtag… ek het jou heelwat jonger geskat. Energie is definitief belangriker as ouderdom en kreatiwiteit en deursettingsvermoë ..ek kan nog uitbrei, nogtans baie geluk.

        Like

        1. Jong dit is n hele storie. Die jonges dink ek is nog n chicken. Hoe meer ek se ek kannie en onthou ek is nie so jonk meer nie, kry ek antw van: “nee wat daar is niks met Ma verkeerd nie!” Daardie deursettingsvermoe maak party dae my wiele pap. Ek kan ook maar party dae baie depressief raak as die liggaam nie meer kan soos hy moet nie.

          Liked by 1 person

    1. Thanks a lot! I am taking a three week writing holiday!( I am going to house sit two dogs + Trompie, and I am going to try to catch up with all my writing that is still on scraps of paper!)

      Like

Leave a Reply

