Share Your World – 2015 Week #4


041514 sywbanner

Where did you live at age five?  Is it the same place or town you live now?

As a 5 year old I lived with my parents in my grandparents home on the top floor.

This was in Hilversum the Netherlands. I had two weeks on the ship the Waterman before my 6th birthday.  It is a whole world away from where I am now in New Zealand.

You are invited to a party that will be attended by many fascinating people you never met.  Would you attend this party if you were to go by yourself?

I don’t like it to go on my own because I have gone to many functions on my own. It is not the best thing because people need to discuss events like this with each other. On your own you can’t do that.

 Did you grow up in a small or big town? Did you like it?

I grew up in a very small rural village which today is part of a city! I enjoyed it very much. Near nature and not very complicated.

As a kid, what did you want to be when you grew up?

I am an animal lover and always wanted to become a vet. Those days girls did not study for vets they had to marry and be wives and mothers. I still love my animals and did my own studies after many years of looking after my son.

Bonus question:  What are you grateful for from last week, and what are you looking forward to in the week coming up?

I am grateful that I could house sit for my friend who went over seas for 3 weeks. I also looked after her two dogs and two cats. I am grateful that she payed me for it. Every cent helps. I look forward to catching up with this friend. I also hope that I could get another International student this year.

Millie and Munro on the table while Trompie also tries his luck.
Millie and Munro on the table while Trompie also tries his luck.

Sorry I put the wrong photo , There is the one where Trompie is also watching

IMG_9444

 

For more information on Share your world go to

Share Your World – 2015 Week #4

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

17 thoughts on “Share Your World – 2015 Week #4”

    1. Mens kan nie anders om lief te wees vir hom nie. Hy het nog n liewe persoonlikheid ook. Is Frankie ook n Schnauzer?

      Like

      1. Ja,ek het twee Schnauzers.Dis wonderlike hondjies.Die tefie se naam is Tienkie en sy het so ‘n humoristiese gaardheid,wat ons soms laat le soos ons lag.

        Like

        1. Hul is rerig my beste honde. Ek het al van 1980 een of twee gehad. Kon dit nie weerstaan om toe tog een te kry nie. Ek wou eintlik nie n hond gehad het nie. Mens raak so verknog aan hulle. Trompie bring my net plesier. Hy gesels op sy eie manier met verskillende persone.

          Like

  1. Ek probeer so ‘n idee vorm van die mens agter die blogs wat ek lees. Waarvan hou hulle, waarvan nie ens. Ek sal sowaar as wraggies moet kophou met jou 🙂

    Like

    1. Ha ha ek het maar op n later stadium van my lewe allerhande dinge begin doen waarin ek belangstel en waarvan ek hou. Toe ek pas getroud was(ek dink Bertus was so 2 jaar) het ek een aand in n maand iets vir myself gedoen en dit was om by VLU aan te sluit. Daar het ek die geleentheid gekry om n wye verskeidenheid mense te ontmoet en om aan baie uitdagings deel te neem. So het ek maar opgebou aan my liefde vir sekere dinge.

      Like

  2. Visiting from Share Your World. How nice of you to pet sit. If I had someone nice enough to sit for a kitty I would adopt a cat. We miss our Z Cat. I had a hard time with the party question because I am shy and going alone could be tough. But I decided that the people I would meet would be worth it!

    Like

    1. I enjoyed the pet sitting, it felt like a holiday near home! My own place was just 5 minutes drive away. Meeting those people would also make me go on my own again. I met some special people by going on my own.

      Like

  3. Maar het jy darm van die onderwys gehou? Ek dink daars baie ander geleenthede ook as dit by diere kom. Veearts is maar ‘n klein deel van die dierekoninkryk. Ai, dat voorligtingsonderwysers sulke foute kan maak …
    Oulik geskryf. (Ek het ook my stukkie oor sports gedoen vandag. Hoop jy kry dit …)

    Like

    1. Het jou stuk gekry en gelees, dankie hoor ek waardeer jou deelname. Die onderwys het baie dinge opgelewer wat ek uitermate geniet het. Daardie gesiggies wat blink van opwinding as daar n liggie aangaan sodra hul iets snap of kan regkry is regtig al die moeite werd.Ek is ook maar n ou wat nie maklik moed opgee nie. Ek het allerhande maniere uitgedink om n sukses te maak van die onderrig.
      Ek het op n ouer ouderdom dieregedrag vir twee jaar gestudeer onder Prof Johannes Odendaal Tweede jaar Cum Laude geslaag. Dit was vir my heerlik gewees

      Liked by 1 person

    1. Wel dit is nou interessant(toevallig) My voorligtingsonderwyser het dit dadelik afgeskiet en gese daar is net nie geleentheid vir meisies nie. Jare later na my onderwys studies(wat gladnie vir my lekker was nie) het ons veearts my eendag gevra hoekom ek nie n veearts geword het nie. Hy was natuurlik heelwat jonger as ek en mens kon dit nie met daardie dae vergelyk nie.

      Like

Leave a Reply

