Toeka-Tokkel 12 : Seisoene (vervolg)


SEISOENE  opvolg

Toe ek na my laaste fotos kyk om iets te plaas kom ek op my herfs foto af wat ek spesiaal Dinsdag 10 Maart geneem het om by my post te sit.

Aangesien die woorde wat ek geskryf het nie juis opduik nie plaas ek die foto van HERFS wat beslis oppad is. My Vriendin waar ek die fotos geneem het is ook Virginia(Interessant nê)

VIRGINIA CREEPER

The common name of Virginia Creeper was originally applied to the North American climber Parthenocissus quinquefolia. It was later also given to the closely related P. tricuspidata, which is a native of China and Japan. The Asian species is often seen growing over rocks in Chinese gardens, or alongside other vines such as wisteria. The Chinese consider this plant so vigorous that they call it ‘Mountain-climbing Tiger’.

Information from a very interesting site

http://www.burkesbackyard.com.au/fact-sheets/in-the-garden/flowering-plants-shrubs/virginia-creeper/

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

8 thoughts on “Toeka-Tokkel 12 : Seisoene (vervolg)”

  1. In n week se tyd is die hele ranker oortrek met helde rooi blare en amper oornag val hul almal af. In somer is hy heerlik dig en groen.

    Like

      1. 1 Maart is amptelik begin van herfs. Het gaan kyk op kalender maar daar staan niks , meestal is dit na paasnaweek of net voor skool weer begin

        Like

Leave a Reply

