Toeka-Tokkel no 31: BRANDHOUT


Hier gaan ons met nog Toeka-Tokkel.

BRANDHOUT

Liggaamlik of figuurlik

Dis koud. Nie net koud nie, ysig koud!

Image result for wind picture

Die Suidewind bol sy wange en waai daardie yswind vanaf die Suidpool hier oor ons teen n spoed van tot 130 km per uur!

Saam met die wind kom die wolke en dan ook daardie sneeu wat val tot op hoogte van 300m bo seespieël.

Nou het mens n lekker kaggel nodig met brandhout wat knetter en mens snoesig warm maak.

Image result for burning wood

Ongelukkig werk dit nie so in my ou huisie nie! Ek het n kaggeltjie maar geen brandhout nie.

IMG_0858

Die hout is duur en mens moet al in herfs begin om droë hout op te gaar(wat mense wel hier doen). In my sitkamer het ek n “heat pump” of warmpomp! wat sy bes doen om die koue te verjaag.

IMG_0860

Hy gebruik soveel krag dat ek op my rug geval het toe ek hierdie maand se kragrekening gekry het. Dis soveel as een vrag brandhout wat my seker twee maande kan hou!

My buurvrou het n kaggel wat sy stook met optel hout wat haar neef vir haar aanry. Dit stink en rook party dae so erg dat ek alles moet toe hou om die rook uit te hou.

So liggaamlik gesproke kan brandhout gebruik word om mens lekker knus en warm te hou in die koue wintermaande.

Image result for thoughts pictures

Brandhout, figuurlik gesproke, stel ek voor as al die idees en gedagtes wat mens in jou brein voer om weer alles te gebruik of te brand as dit verwerk word.

My gedagtes het baie brandhout nodig om besig te bly. Ek is gedurig besig om in my gedagtes dinge uit te dink en te oorweeg. As daardie brandhout nie daar is nie kan niks ontwikkel en gedoen word nie.

Ek het heerlik my brandhout gebruik en hierdie pos aanmekaar geslaan! Wat dink jy van BRANDHOUT?

(Prente kom van www.google.co.nz,  net die kaggeltjie en heatpump is my eie fotos)

TOEKA-TOKKEL en wat dit behels:

1. Skryf Afrikaans en geniet dit! Elke week op n Donderdag verander ek die opdrag of uitdaging.

2. Skryf n pos en verwys na hierdie pos sodat ander kan sien waar dit vandaan kom en waaroor dit gaan.

3. Plak jou skakel in by my kommentaar sodat ek en ander by jou kan uitkom en lees wat jy alles sê oor die onderwerp.

HOOP OM IETS VAN JOU TE HOOR! Geniet dit!

Die volgende ouens het heerlik oor teater gesels:

Die uwe  oor drie ou teaters wat al verval het

https://scrapydo2.wordpress.com/2015/07/16/toeka-tokkel-no-30-teater/

Herriemerrie vertel van nagmerries oor operasie-teaters

https://herriemerrie.wordpress.com/2015/07/22/riller-van-teaters/

Kameel vertel van besoeke aan teater en Madam X

https://toortsie.wordpress.com/2015/07/22/die-lekker-van-teaters/

Toorts skryf oor pragtige opvoerings in teaters

https://toortsie.wordpress.com/2015/07/23/toortsie-se-toeka-tokka-oor-teater/

Voorverlede week se familie het nog n skrywe opgelewer! Dankie aan Olga vir haar groot familie

https://olgaseokseltjies.wordpress.com/2015/07/20/toeka-tokkel-baie-familie/

Omdat Julie 5 weke het het ek sommer n ekstra enetjie ingesit:

MENGELMOES

Augustus 2015

  1. Pantoffels
  2. TV programme
  3. Wasdag
  4. Soektog
Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

26 thoughts on “Toeka-Tokkel no 31: BRANDHOUT”

  1. Hier by ons is die son ook bitter skaars die afgelope tyd. Ons gebruik maar elektriese verwarmers, hoewel hier nog volop hout is. Die skoonmaak, jy sien. Dit word darem ook nie so vreeslik koud nie,

    Like

    1. Ons is bietjie nader aan suidpool as julle. Hier is ook nog redelik hout maar die ouens het maar die besoedeling in agterkop. Nuwer huise en jonger mense glo meer aan die sogenaamde heat pump wat maar n lugreëling is.

      Like

  2. Daar is darem niks so lekker as ‘n lekker hou vuur nie. In Johannesburg het ons ‘n ingeboude staak braai gehad wat ons slegs vir braai gebruik het maar ons het hier in die Suid Kaap ‘n braai wat met stene gebou is. Ons kan dit nou ook as kaggel gebruik. Die buurvrou se rokende vuur moet irriterend wees maar jy kan ook nie se nie!

    Like

  3. Sê nou vir my man ek is so bly dit sneeu nie hier by ons nie….. daardie wind, en daardie sneeu klink vir my na ‘n boek, en ‘n bed. My brandhout lê klaar half gevries in my brein, sal by niks uitkom as ek daar gebly het nie.
    Kan dink jou brandhout werk oortyd, jy is besig met soveel projekte….. wonder partykeer of ek nie moet skaam voel as ek so na jou luister, en kyk wat jy doen nie. Dan troos ek my daaraan dat ek miskien ‘n Maria is 🙂 lekker cop-out.

    Like

    1. Nee wat ek moet maar net my brein voer terwyl hy nog werk. Ek kom agter dat dit al minder word ook. Jy moenie sleg voel nie ek sal bv nie gaan sit en n boek lees om klaar te lees nie. Ek is te rusteloos v aard. Laat ek liewer sê ek is so ingestel om konstruktief besig te bly dat ek selfs my kuiertjies met riendinne kort knip as n uur verby is. DIs ook nie te lekker om so gedurig te wil weghol nie

      Like

      1. Ook maar goed ons is nie almal dieselfde nie. Liewe, ek en my vriendin burger ons ordentlik in, sit ons voete op en eet, klets, huil, en lag die hele dag deur. Donderdae was ons kuierdag. Weens omstandighede is dit nou eenkeer ‘n maand. Ek kan myself lekker afsny van alles…. maar as ons almal so was sien ek hoe die wêreld sit en gesels het, terwyl alles om hulle vergaan 😆

        Like

        1. Sug, ja wat, so het ons almal dingetjies wat eie is aan ons. Party is oordrewe ernstig terwyl ander meer lighartig en plesierig is. As ek rerig lekker ontspan geniet ek ook n goeie kuier met n goeie vriendin. Die tyd vlieg dan sonder dat mens dit weet.
          Ek hoop jy staan sterk teen die aanslae van die lewe daar by jou. In God se hand is alles moontlik. 🙂

          Like

          1. Ek het die woorde vanoggend baie nodig gehad. Die aanslae op my gesondheid is partymaal oorweldigend. Vanoggend vir die Here gesê dit moet wonderlik wees om uit die vleeslike liggaam te kom, en weg te vlieg. Soos ‘n skoenlapper uit ‘n kokon. Maar tot dan is Hy ons krag en sterkte…..

            Like

            1. Ai, dit is maar vleeslike en geestelike stryd. Gelukkig kan ons vashou aan ons Maker. Was gistermiddag by my vriendin wat Vrydag n beroerte gehad het. Sy is dapper maar….. Daar is n verskil as mens n vaste geloof het en as daar sommer n net n eie ek waarde is. Sy was opstandig en haastig om reg te kom. Terwyl as sy n rustige benadering het van vertrou en hoop dit BAIE beter gaan. Gelukkig kon ek haar darem bietjie kalmeer en sê daar is tyd nadig en vertroue ook.
              Sterkte vir jou en jy is gedurig in my gedagtes.

              Liked by 1 person

  4. Ongelukkig het elke ding sy prys…regte brandhout rook,jou verwarmertjie se krag kos baie geld…gelukkig kos die brandhout vir jou gedagtes,niks nie en kan ons die resultate hier lees.Dankie daarvoor en sterkte met die koue!

    Like

    1. Ja die lewe het sy prys. Gelukkig is mens se gedagtes gratis en dis lekker om dit te gebruik. Dankie vir jou mooi woorde. Ek geniet die skrywery al meer en meer. Nooit kon dink dat ek so sommer net lekker kan skryf nie. Die koue gaan gelukkig ook weer verby. Ek mis net met tye n bietjie sonskyn. Dis nou seker die derde week dat daar nie rerig son is nie.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

