Toeka-Tokkel no 40 : Herinneringe/kuiertyd


Herinneringe

Ons het almal dinge wat ons kan onthou. Net een woord kan n mens se gedagte vinnig terug neem na n gebeurtenis.

Ek gaan getrou elke Vrydag na my skrywers klas. Dis nou al drie volle jare wat ek die skrywery doen. Alles gaan oor jou eie ondervindings en herinneringe.

Ons kry altyd vyf of ses woorde waarvan ons een, of soms meer as een,  kies om oor te skryf.

Ons lees die geskryfde stukke voor aan die groep voordat ons verder kort vinnige stukkies skryf.

Dis lekker om na die verskillende skrywers se herinneringe te luister. Ek geniet dit omdat die groep heeltemal ander gedagtes en episodes beskryf, wat vreemd vir my is. Dieselfde met my stukkies wat ek voorlees. Dit is weer heeltemaal anders as wat ouens hier gewoond is.

So ruil ons elke Vrydag ons herinneringe uit en leer baie ekstra gewoontes. Elkeen het  ook in n ander era groot geword. Ons mentor is n een en negentig jarige dame wat graag van haar voor-oorlogse en ook oorlog herinneringe vertel. Sy het in Engeland groot geword en het na die oorlog gaan studeer as onderwyser. Sy het Nieu Zealand toe gekom as beginner onderwyseres.

Van die ander het meer Nieu Zealand gebeurtenisse waarvan hul vertel.

Dis werklik n belewenis om deel te wees van sulke wonderlike besprekings en herinneringe.

Toeka-Tokkel is lekker Afrikans

Deel asseblief jou herinneringe met ons hier op my blog.

Almal is welkom om deel te neem solak jy dit geniet.

Elke Donderdag verander die tema.

Plak n skakel in by my kommentaar sodat almal kan lees wat jy sê.

Noem ook asb my blog sodat ander Toeka-Tokkel kan vind en ook deelneem.

Die volgende persone het pragtige paaie stukke geskryf.

Bosveldnimf het met Spokie se hulp wildernispaaie geloop en pragtige fotos gebruik

https://bosveldnimf.wordpress.com/2015/09/16/paaie-jou-reis-begin-hier/

Toorts skryf oor vriendskapspaaie

https://toortsie.wordpress.com/2015/09/18/toorts-se-toeka-tokkel-oor-paaie/

Kameel het n pragtige vertelling oor die paaie van die lewe aan die hand van die Skepper

https://toortsie.wordpress.com/2015/09/22/die-pad-na-ribbokvoete/

Spokie het paaie wat deur Oos Transvaal kronkel met mooi fotos daarby

https://spokiesnyspoor.wordpress.com/2015/09/23/paaie-n-gety-van-genesing/

Herriemerrie het ver paaie gery in die nag net omdat sy wou. Sy het ook  gedig ingeplak van “The road not taken” deur Robert Frost

https://herriemerrie.wordpress.com/2015/09/24/alle-paaie-gaan-na-rome/

Baie, baie dankie vir jul deelname, sonder julle sou Toeka-Tokkel al doodgeloop het.

Volgende week se tema : MODES

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

15 thoughts on “Toeka-Tokkel no 40 : Herinneringe/kuiertyd”

Leave a Reply

