Toeka-Tokkel no 29: SAFARIE


 

 

As ek aan safarie dink sien ek die volgende prentjie.

Avontuur

Map, Helmet, Safari, Expedition, Africa

Ek is n ou wat heerlik in my gedagtes kan verdwyn op eksotiese safaries.
Die volgende het in 2010 gebeur:
Die uitstappie was gedurende my besoek aan Zimbabwe. Ons het die een dag die geleentheid gehad om Zambië in te gaan. Daar is geen vervoer tussen die twee grensposte nie.(Slegs taxies wat onbetaalbaar duur was). Dit was asof ons op safarie was. Ons moes vir seker amper n kilometer loop/stap om by die grenspos tussen Zim en Zambië te kom. My hoed wat my teen die warm son beskerm het, het my laat voel of ek in die woude van Afrika was om eksotiese vlinders te vind.

100_4500

Ongelukkig het ek geen vlinders gekry nie. Ek het wel n kussing by Pep Store, in Livingstone gekoop. My suster wou dit gebruik om op te sit as ons terugry SA toe.

Nou toe, nou is dit jou beurt om van n “Safarie” te vertel.

Vir meer inligting oor Toeka-Tokkel besoek die veolgende pos:

https://scrapydo2.wordpress.com/2016/05/05/toeka-tokkel-no-14-byname/

Verlede week se “STRIK” was gladnie gewild nie want net 3 persone het geskryf.

Dit maak nie saak nie, dit bly steeds lekker om jul breine te prikkel.

Dankie aan Olga, Toorts en Kameel jul bly my top skrywers al gaan dit maar met n ernstige dinkery gepaard!

Olga vergelyk die lewe met n strik

https://olgaseokseltjies.wordpress.com/2016/08/11/toeka-tokkel-28-strik/

Toorts voel uitgeboul met die woord

Toortsie se Toeka Tokkel oor strikke

Kameel en haar kleindogter bou strikke vir…

Amy se strik

Weereens n groot dankie vir die saam skryf!

Volgende keer skryf ons oor: Suster/s, broer/s of beide

 

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

34 thoughts on “Toeka-Tokkel no 29: SAFARIE”

  1. Ek glimlag vir die pienk klere by die safari onderwerp. Die hoed pas darem 🙂 Ek krap bietjie kop; die ons in jou verhaal neem ek aan is jy en jou suster. Die kussing is vir jou suster….. maar jy koop en dra hom? Is jy seker julle was nie in die woestyn en jy was ek (kameel) nie?

    Like

  2. Safari. Gaan dit deur as toer? Sjoe jy het ‘n lekker onderwerp gekies. Nee, moeilik want watter een kies ek nou?
    Lyk die valle mooi van daardue kant af?

    Like

    1. Kansoort van deurgaan vir toer ook. Dink net dit moet eerder n avontuur uitstappie wees. Jy kan maar rek soos jy voel. Mens sien nie die valle van die pad af nie. Die stuk niemandsland gaan oor die rivier onderkant die valle en dan weg van valle af. Mens kon wel die mistigheid van valle van Livingstone af sien.

      Liked by 1 person

Leave a Reply

