Local: The Daily post: Photo challenge


https://dailypost.wordpress.com/photo-challenges/local/

“Home” is more than where we sleep at night. It is a place that is familiar and comforting, and it gives us a sense of belonging. Home is what and who is local — the places and people we know by heart.- says Jen H at WordPress

Tuesday morning

Awesome sunrise!

This is where my home is in Upper Hutt, New Zealand.

20161011_062853
In the middle in the background my unit, my home

Then the one and only buddy. At home on my chair.

Trompie

20161015_215128
I see you!
20161015_215136
Home is where the heart is
Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

18 thoughts on “Local: The Daily post: Photo challenge”

  1. Mr T is nou ses jaar. My vorige honde het nie rerig baie op meubels gelê nie. Hierdie meneer is bevoorreg om so op die stoele te lê en selfs op my bed te slaap. Die ander honde het altyd in hul eie beddens en in die kombuis geslaap. Ek het ook beskermings op stoele. Trompie kry sulke giere dan krap hy die sitplek. My een stoel het toe n gaatjie in gekry en ek het almal n bedekking gegee.

    Like

  2. Trompie is beslis gemaklik daar op die stoel! Ek mis my honde vreeslik, maar het besluit om nie weer een aan te skaf nie, Ek hou vreeslik baie van die sonsopkoms!!

    Like

    1. Hy is beslis gemaklik, staan nie eers op as ek opstaan nie. Ek wou ook eintlik nie weer begin met n hond nie. Einde 2010 het ek net besluit om tog maar een te kry omdat ek weer op my eie begin bly het. OOrspronklik sou ek by my seun hul gebly het wat honde gehad het/nog steeds het. Dit het ongelukkig nie gewerk nie

      Liked by 1 person

  3. Aww sweet Trompie. Hoe oud is hy nou? Genis is twaalf en in daardie tydperk het niemand nog ooit my sitkamermeubels gesien nie – dis altyd bedek met hondbestande oortreksels wat ons eenkeer per week vervang. Gelukkig het ons nie matte nie (seesand en riviermodder), net teëls wat jy vinnig kan afspons. My huis en lewe is baie anders as wat ek my voorgestel het in my pre-troetdierdae.

    Like

Leave a Reply

