Afrikaanse Tokkel:Al die veld is vrolik


 

 

Vandag het ek n behoefte in my hart gehad om : “Al die veld is vrolik” met almal te deel.

Dis n lang naweek hier. Ek wou eintlik Wellington toe gaan om die Filipynse Fees te gaan afneem. Die oggend was so heerlik dat ek daarteen besluit het en liewers sommer hier in my eie omgewing fotos geneem.

Ek het eers sommer hier op die sypaadjie die volgende blommetjies afgeneem.20161022_095607

Dis die kleinste, klein ou magrietjies. Meisies by die skool het die week stringetjies gemaak en in hul hare gesit. Daar was ook volgens my “perde blommetjies” (dis hoe my ma die blommetjies genoem het) met bytjies op.

img_1915

Toe loop ek die hele dag en sing : Al die veld is vrolik want ek het uitgery na die “Twin Lakes” en die mooiste fotos daar geneem.

Ongelukkig het ek nog nie koggelmandertjies, regte krieke en sprinkane hier raakgeloop nie.

 

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

21 thoughts on “Afrikaanse Tokkel:Al die veld is vrolik”

  1. Toe stap jy die dag in ‘n Engelse poskaart rond, en sing ‘n Afrikaanse liedjie. Dis nou twee voëls met een klip doodgooi. Nog nooit eers daaraan gedink nie…. praat almal meestal Engels daar?

    Like

    1. Ha ha, ja toe doen ek n dubbel! Al wat hier gepraat word is net Engels, Engels wat ek sien en hoor. So een week in die jaar het hul n Maori week dan geen Maori en dan Engels wat volg. Dis nou veral die weervoorspelling. Hier het baie dorpe ook dubbel name. Sommige is Maori name terwyl die wat Engels is almal Maori name ook het. Selfs die woord Europeans het n Maori naam wat hul dit noem.

      Liked by 1 person

  2. Dit is jammer dat ek nie na ‘Al die veld is vrolik’ kon luister nie – ons het dit op laerskool gesing – selfs op Google word ek vertel dat ‘sorry this video is not available’. Dit lyk asof jy ‘n lekker sonnige dag gehad het!

    Like

Leave a Reply

