Afrikaanse Tokkel: Hoe nou gemaak?


Image result for party time images

Wat maak n mens in so n geval? Hoe reageer n mens daarop?

Daar word n lekker geleentheid beplan. Die organiseerde/gasvrou stuur drie maande voor die tyd pragtige uitnodigings uit aan n wye groep mense-familie, vriende en bekendes.
In die uitnodiging staan die geleentheid, datum, tyd en plek. Ook die tema word deurgegee.
Almal is opgewonde en beplan wat hul gaan saambring en doen. Die drie maande vlieg verby.
Daar word die laaste inkopies gedoen. Die geleentheid vind plaas op n Sondag omdat sommige ouens van vêr af kom.
Nou vir die tammaletjie:
Die Saterdagoggend voor die Sondag is daar n e-pos wat kortliks die volgende sê:
Jammer dat jul niks verder gehoor het nie maar weens werksdruk was daar nie tyd om enige verdere reëlings deur te gee nie.
Daar word versoek dat gaste asb liewer koopbewyse, van n sekere winkel, moet gee as om allerhande geskenkies te gee. Enige koopbewys sal welkom wees aangesien dit so n kort kennisgewing is.”Oh and try to minimise to many bit and bobs that can clutter easily please (small home)”.

Wil jy nou meer!

Hoe kan mens die dag tevore nog gaan koopbewyse kry en dan nogal van n winkel wat nie eers in die dorp is nie?
Dis darem maar te dik vir n daalder, moet ek sê.
Wat dink jy doen n mens in so n geval?
Gaan jy maar sonder jou geskenkie opdaag of steur jy jou nie aan die laat kennisgewing nie?
Besluit jy maar om nie te gaan nie want…..?

Ek het nou n klippie in die bos gegooi, gooi hom bietjie uit en sê wat jy dink en sou doen?.

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

17 thoughts on “Afrikaanse Tokkel: Hoe nou gemaak?”

  1. Ek sou ook gegaan het met wat ek vir die geleentheid gekoop het. Ek het reeds vandag ook ‘n uitnodiging vriendelik maar ferm van die hand gewys. Uitnodiging op W/A gekom. Een wou weet “Nou hoekom nie?” Ander een gese “Ek het so gedink.” Nog een “Hoekom nie?” Te veel gaste genooi. Ek is maar menssku.

    Like

  2. En ek daag op met wat ek gekoop het, oorhandig dit met ñ breë smile en geniet die partytjie. Min gepla met hulle stupid reëlings. Dis vir my van uiterse belang om iets te gee wat ek glo die persoon of persone werklik wil hê, so eens dit gekoop is, voel ek vere vir die res.

    Like

  3. Klaar gekoop en gee dit by geleentheid met woorde “julle e-pos te laat ontvang om aan versoek te voldoen.” Geniet die geleentheid… klein huis of te not.

    Like

  4. Ek stem saam met ekmyselff, alhoewel meskien sou ek sonder ‘n geskenk opdaag. Was julle vir julle geselligheid OF vir geskenke uitgenooi? Dit laat ‘n mens dink!

    Like

  5. Jammer, maar ek kan ongelukkig jeens veranderinge van reelings op kort kennisgewing NIE meer jul geleenthEId bywoon nie.
    Geniet die fees….
    I will be busy to minimise to many bit and bobs that can clutter easily (small home)”.

    EN TERLOOPS, ENIGE VOORSKRIFTELIKE UITNODIGING TOV “GESKENKE” MAAK MY DADELIK ROOI SIEN – DIT IS ‘N GESKENK NIE ‘N MOET NIE… RE-GIFT “MET LIEFDE IN JOU HART” AS JY MEER AS EEN HET OF DIT NIE IN JOU SMAAK VAL NIE.

    Like

    1. Nou praat jy! Ongelukkig weet party mense nie hoe om ordentlik te wees nie. Beste is hul het self nie koopbewyse gegee nie maar n wa-vrag vol allerhande “bits and bobs”. Ek was heel ontsteld toe ek die e-pos gelees het. Dis die Saterdagoggend 1:45 am gestuur.

      Liked by 1 person

  6. Nee wat jy gaan met dit wat JY goedgedink en gekoop het. Ek doen dit in elk geval altyd – ek luister nie na die voorskrif nie, ek kan mos koop wat ek wil, dit is my hart en my beursie.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

