Criticism and Feeling Positive


Good proverb.


9 responses to “Criticism and Feeling Positive”

  1. Positief Avatar

    En net soms ervaar mens kritiek waar daar eintlik nie kritiek was nie. So moeilik om alles nie persoonlik op te vat en kop toe te vat nie. Vra my, ek weet. Ek sukkel daarmee, voel altyd alles is persoonlik op my gemik, maar later wanneer ek mooi dink of selfs vra, was dit nie altyd so bedoel nie

    Like

    1. scrapydo2.wordpress.com Avatar

      Nou praat jy waar. Dis presies hoe ek dit ook beleef. Mens maak dit net moeilik vir jouself.

      Liked by 1 person

  2. Bondelsgedagtes Avatar

    Ek vra myself altyd af of ek kan bekostig om te kritiseer. Want as jy kritiseer sê jy eintlik ek sou beter gedoen het as jy. Ek is te bewus van my menslikheid en al my failures. Ek kan dit glad nie bekostig om iemand anders te kritiseer nie, ek makeer teveel

    Like

    1. scrapydo2.wordpress.com Avatar

      Ek kan dit ook nie doen nie, ek trek my kritiek erg aan terwyl ek weet dis nie waar nie.

      Like

  3. Toortsie Avatar

    Baie waar.

    Liked by 1 person

  4. HesterLeyNel Avatar

    You speak true words Ineke. I also read a very wise quote today: “Any fool can criticize, condemn and complain and most fools do.”
    – Benjamin Franklin. I decided to stop acting the fool and ignore foolish criticism coming my way – constructive criticism only will be welcomed.

    Like

    1. scrapydo2.wordpress.com Avatar

      Yes, I thought under the circumstance we are in everybody tries to put responsibility onto others if not successful.

      Liked by 1 person

      1. HesterLeyNel Avatar

        Unfortunate, but true.

        Liked by 1 person

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.