Blogging from A-Z: Letter N – post no 500


500 Posts

NEW  country

          people

NEW Zealand

NUWE land, nuwe mense

NIEU Zealand

I made New Zealand my home since 2009.

Here are some photos that show how beautiful this country is.

Wellington the capital of NZ.

Upper Hut where I live.

Hutt River and Rimutaka Hills in winter.

Petone pier

IMG_7308

More images near Taupo and Cambridge

NORTH Island

NZ

More Letter N’s

N…

https://hesterleynel.wordpress.com/2016/04/16/n-name/

https://frandr.wordpress.com/2016/04/16/n-staan-vir-noord-toeka-tokkel-se-april-uitdaging-my-alfabet-van-dankbaarheid/

Author: scrapydo2.wordpress.com

Retired teacher interested in anything crafty: Scrap booking, card making, quilting, knitting etc. Everything about animals especially DOGS

28 thoughts on “Blogging from A-Z: Letter N – post no 500”

  1. Sou baie graag NZ toe wou gaan, maar ons finansies het dit nie toegelaat nie. Hier was die kulturele aanpassing soveel groter, maar ons is nou gelukkig en tuis hier, hoewel die verlange sal altyd daar wees. Jy is bevoorreg om by jou kind te wees.

    Like

    1. Ek stel saam, dis beslis n voorreg om hier te kan wees. My seun sponser my nog al die pad. Sonder hom sou ek dit beslis nie kon doen nie. Kan goed glo dat jul aanpassing baie groter was so sonder Engels en die Engelse maniere. NZ het egter baie potensiaal al is dit baie afgesonderd.

      Like

  2. Dis baie mooi. Dis soos jy sê, ‘n mens vind die mooi rondom jou al is jou hart eintlik op ‘n ander plek. My hart is nou op meer as een plek maar my gedagtes is meeste van die tyd hier waar ek nou is want dis waarmee ek besig is.

    Like

    1. Dit is presies so. In die begin het ek meer teruggedink maar noudat ek tot rus gekom het waardeer ek alles wat vandag en nou is. Die verlede sal altyd bly maar die toekoms gaan vooruit. Dankie dat jy my blog so ondersteun dit help om vooruit te kyk.

      Liked by 1 person

  3. Sommer gewonder toe ek so kyk…. kan ‘n mens règtig ‘n nuwe land jou tuiste maak en voel jy hoort hier. Bly daar nie ‘n stuk van jou in Suid Afrika agter nie. Gisteraand gesit en fotos kyk van my kinders se oorsese toer. Dit Amerika net voor en agter asof dit die wonderlikste plek op aarde is. (Hulle wil soontoe immigreer.) Ewe skielik is hulle vaderland wat hulle tot nou baie goed behandel het niks, en net sleg. Ek het nooit gedink ek is patraoties nie, maar ek wou aan Amerika stik. Dit is vir my ‘n goddelose land waar al die gemors vandaan kom waarmee hulle die wêreld besoedel. Ai, ek word sommer warm onder die kraag.

    Like

    1. Jong ek is baie lief vir SA en sou graag daar wou bly en begrawe word. Soos spreekwoord sê: bloed is dikker as water. In begin het ek baie teen geskop, maar noudat ek n plekkie het en n inkomste genereer voel ek heelwat rustiger. As ek so na die mooi van hier kyk bly ek tog maar vergelyk met SA wat volgend my mooier is. Tog het elke land sy bekoring. Amerika trek my natuurlik gladnie. Ek is bly my kind het nie soontoe gegaan nie. Hy wou oorspronklik New York to gaan- die grootheid het hom getrek en omdat hy gedink het alles gebeur daar. Vandag kom hy agter dat Amerika nie so wonderlik is nie.

      Like

    2. My dogter het ‘n Amerikaner liefgekry, is in 2010 met hom getroud en woon sedertdien in die VSA. Haar Amerikaanse vriende is baie soos Suid-Afrikaners: vriendelik, verwelkomend, gulhartig. Die stereotipe van die grootbek-Amerikaner is onregverdig, soos wat stereotipes maar altyd is.

      Like

      1. Dis so lekker as mens weet dat hul gelukkig is. Ek het self n jaar nadat my seun weg is vir hom gaan kuier en gesien dat hy werklik gelukkig is om weer homself te kon wees. Daar is maar altyd grootbek-Amerikaners oral in die lewe. Dis nie net Amerikaners nie. Mens is baie geneig om maar met die meerderheid se idees te gaan todat mens self met die mense in aanraking kom.

        Liked by 1 person

      2. My dogter het vertel die Amerikaners is baie vriendelik. My hart skop seker maar oor dit wat vir ons voorlê. Ons bly al 15 jaar op dieselfde erf en ek het my twee kleinseuns hier voor my sien grootword. Op hierdie oomblik is ek nie lus om my seëninge te tel vir dit wat ons saam gehad het nie. Moet nog vrede maak met die gedagte.

        Liked by 1 person

          1. Dit is so scrapy, ek veg tussen aanvaarding dat God ‘n doel het met elke mens se lewe, en dat ek my by sy wil moet berus. Maar dan voel my hart so seer dat ek sommer die wêreld by die horings wil gryp en alles wat verkeerd is regskud. Mooi dag vir jou!!

            Like

Leave a Reply

